Yönetim

/
Kurumsal
/
Yönetim

Kurumsal

Gündüz ARISOY (Genel Müdür): 1971 doğumlu olan Gündüz Arısoy, 1994 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği bölümünden mezun olmuştur. Toplam olarak 20 yıllık iş deneyimi bulunmaktadır. 1994 yılı itibari ile Turnak Nakliyat ve Expeditors International firmalarında yöneticilik görevlerinde bulunmuştur. 2014 yılı itibari ile LimakPort bünyesinde Ticari Direktör olarak çalışmaya başlamış olup, Ağustos 2016 itibari ile Genel Müdür görevine atanmıştır. 

Kubilay GÜRBÜZ (Genel Müdür Yardımcısı): 1970 doğumlu olan Kubilay Gürbüz, 1992 ODTÜ Fizik/Bilgisayar Mühendisliği Mezunu olup toplam olarak 30 yıllık iş deneyimi bulunmaktadır.  Amylum , Tate & Lyle , STFA, Colgate Palmolive , Şölen Çikolata , Mersin Limanı gibi yurt içi ve yurt dışı firmalarda  yöneticilik görevlerinde bulunmuştur.  4 ERP (3 SAP 1 Oracle E-business) ve 2 Liman Projesi  ve Terminal işletim sistemi(Mersin Limanı , LimakPort) projelerine liderlik etmiş ve tamamlamıştır. ODTÜ/Tubitak/Ankara üniversitesinden çeşitli ödülleri bulunmaktadır. LimakPort bünyesinde Genel Müdür Yardımcısı olarak görevine devam etmektedir.  

Mustafa KÖKSÜR (Genel Müdür Yardımcısı): 1987 yılında Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinden mezun olan ve sonrasında Londra’da Uluslararası Pazarlama ve Almanya’da Almanca lisan eğitimleri alan sayın Köksür; 1992 yılından itibaren Anadolu Sigorta, Mobil Oil, Maersk ve Professional Healthy Food Providers firmalarında yurtiçinde ve dışında çeşitli yöneticilik pozisyonlarında görev yapmıştır. Evli ve 2 çocuğu olan Sayın Köksür, deniz sporları ile bisiklet ve dağ yürüyüşü etkinliklerini severek yapmakta, ayrıca iyi derecede İngilizce ve orta düzeyde Almanca bilmektedir.

 Ayşen ÇAKIROĞLU AŞCI (Ticari Direktör): 1982 doğumlu olan Ayşen ÇAKIROĞLU AŞCI, 2004 yılında Boğaziçi Üniversitesi İnşaat Mühendisliği bölümünden mezun olmuştur. 2004-2008 yılları arasında Marmaray Boğaz Tüp Geçişi Projesi’nde Teknik Ofis Mühendisi olarak profesyonel kariyerine başlamış; 2008-2012 yılları arasında Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Hatay il Müdürlüğü’nde kamu görevinde bulunmuştur. 17.02.2012 tarihinde LimakPort İskenderun Limanında çalışmaya başlamış; liman inşaat faaliyetleri süresince raporlama, iş programı takibi, proje ve ruhsat takip süreçleri ile liman taşeron ihale, sözleşme ve hakediş süreçlerini yürütmüştür. 2014 yılında Ticari Direktörlük bünyesinde Müşteri Hizmetleri departmanı yöneticisi olarak atanan Aşcı, 2020-2022 yılları arasında da Ticari Müdürlük görevini yürütmüş, 01.01.2023 tarihi itibariyle Ticari Direktör görevine atanmıştır.

 Temel SEZER (Operations Director): Temel Sezer; 1972 Kocaeli doğumlu olan Sayın Temel SEZER Gebze Teknik Lisesi ardından da Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü mezunu olup toplam 28 yıllık liman operasyon tecrübesi bulunmaktadır 1993-2002 yılları arasında Sedefport liman işletmelerinde (Firma daha sonra el değiştirip Yılport liman işletmeleri adını almıştır) ve 2002-2011 yılları arasında Marport liman işletmelerinde operasyon departmanlarında çeşitli kademelerde yöneticilik yapmıştır. Kasım 2011 itibari ile LimakPort bünyesinde çalışmaya başlamış olup, 01.01.2018 itibari ile Operasyon Direktörü olarak görevine devam etmektedir. Sayın Temel SEZER evli ve 3 çocuk babasıdır.

 Ufuk ŞAFAK (Technical Maintenance Director): Kocaeli Üniversitesi Elektrik Mühendisliği Bölümü mezunudur. 2000-2007 yılları arasında farklı sektörlerde Elektrik Mühendisi olarak çalışmış, 2007 yılında liman tecrübesi başlamıştır. 2007-2012 yılları arasında ise Limaş Liman İşletmeciliği A.Ş. ‘nde Elektrik Mühendisi olarak görev almıştır. 2012 yılından günümüze Limakport bünyesinde çalışmaya devam etmektedir. 14 yılı liman olmak üzere 21 yıllık iş tecrübesine sahiptir. Limakport kurulumu aşamasında tüm elektrik-enerji projeleri ve uygulamalarında görev almış, aynı zamanda Liebherr vinçler ile CRS, ECH ekipmanlarının kurulum ve teslim alma, sonrasında 2,5 ay Çin'de olmak üzere SSG ve RTG vinçlerinin üretim, liman kurulumu ve teslimi süreçlerine katılmıştır. İlerleyen süreçte inşaat ekibi sorumluluğu da kendisine devredilmiştir. Ufuk Şafak 2019 yılında Teknik Bakım Direktörlüğüne atanmış olup halen bu görevi yürütmektedir.

 Ömer Lutfi KARAHAN (Finans Direktörü): 1982 doğumlu olan Ömer Karahan, Niğde Üniversitesi İşletme Bölümünden mezun olmuş, Çukurova Üniversitesinde İşletme bölümünde Yüksek Lisans eğitimini tamamlamıştır. Çalışma hayatına 2007 yılında Anadolubank Kurumsal Pazarlama da başlamış, 2008-2012 yıllarında Tosyalı Holding’de Finans alanında çalışmalarına devam etmiştir. 2012 yılı itibari ile LimakPort bünyesinde Finans Uzmanı olarak çalışmaya başlamış, Nisan 2022 itibari ile Finans Direktörü görevine atanmıştır.

Veysel Kemal Bayık (Satınalma Direktörü): Sayın Veysel Kemal BAYIK, 2006 yılında Mustafa Kemal Üniversitesi Satış ve Pazarlama Bölümünden mezun olmuş ve sonrasında Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi ve Mersin Üniversitesi Tedarik Zinciri ve Lojistik Bölümünde Yüksek Lisans eğitimini tamamlamıştır. 2008 yılı itibariyle Limak Holding bünyesinde çeşitli pozisyonlarda görev yapmıştır. 1 çocuk babası olan Veysel Kemal BAYIK, yöneticilik ve mesleki alanlarda birçok eğitim sertifikasına sahiptir.

Ozan BORAN (İnsan Kaynakları Direktörü): Hacettepe Üniversitesi Sosyoloji bölümü mezunudur. Yüksek lisansını İşletme bölümünde tamamlamıştır. 2004 yılında Merinos/Erdemoğlu Holdingde başladığı profesyonel iş yaşamında şirketin Gaziantep ve İzmir fabrikalarında; insan kaynakları, eğitim, işe alım, proje yönetimi, iş sağlığı ve güvenliği, Turquality projeleri, kalite sistemleri, kurumsallaşma ve yeniden yapılanma vb. alanlarda, birçok farklı projede yönetici olarak görev ve çalışmalarda bulunmuştur. 2010 yılında yine aynı sektörde faaliyet gösteren Empera Halı’da görev alan Boran; aile şirketinin profesyonel yönetime geçiş aşamalarında kurumsallaşma ve yeniden yapılanma çalışmalarını bizzat yönetmiş, satış, üretim, pazarlama, ar-ge ekiplerini kurmuş, insan kaynakları, kalite güvence ve eğitim sistemlerini oluşturmuş ve iç piyasa pazar araştırmaları ile markalaşma projelerinin yönetiminden sorumlu olarak görev almıştır. 2013-2016 yılları arasında profesyonel iş yaşamına çeşitli şirketlerde Yönetim Kurulu Danışmanı olarak devam etmiş ve Gaziantep Üniversitesinde dersler vermiştir. 2016 yılından bu yana Limakportta görev almaktadır.

Metin GEMİLİ (Planlama Direktörü): Karadeniz Teknik Üniversitesinde Maliye alanında Lisans eğitimini tamamlamıştır. 2004-2006 yılları arasında Kristal Yemekçilik Firmasında Muhasebe, Depo ve Fatura Tahsilat bölümlerinde Sorumlu olarak görev almıştır. 2007-2012 yılları arasında Mersin Uluslararası Liman İşletmelerinde Planlama Sorumlusu olarak çalışmalarına devam etmiştir. Limanımızda 04.01.2012’de Planlama Sorumlusu olarak göreve başlamıştır ve halen Planlama Direktörü olarak çalışmaya devam etmektedir. Aynı amanda şirketimiz ISPS (Uluslararası Gemi ve Liman Tesisi Güvenliği) Sorumlusu olarak görev yapmakta ve iyi derecede İngilizce bilmektedir.

Bu site Entranet ERP Yazılımı ile hazırlanmıştır.